Publicidade

Diário Liberdade

O Diário Liberdade, portal anticapitalista da Galiza e os países lusófonos, é umha iniciativa informativa de carácter popular, realizada pola Associaçom Cultural Diário Liberdade, inscrita no Registo Geral de Associaçons da Conselharia da Presidência, Administraçons Públicas e Justiça da Junta da Galiza. 

A Associaçom Cultural Diário Liberdade nom tem fins lucrativos, tendo-se constituído em Dezembro de 2009 com o fim de contribuir para o exercício do direito de informaçom por parte da maioria, favorecendo a pluralidade informativa com total independência dos grandes poderes económicos e empresariais.

Da mesma forma, entre os fins da Associaçom Cultural Diário Liberdade e do meio de comunicaçom digital que realiza, está a dinamizaçom da participaçom activa dos sectores mais desfavorecidos da sociedade na difusom da informaçom que produz e/ou que lhe di respeito. 

Além do referido, entre os fins estatutários estám a criaçom de espaços de presença do galego na Internet, com umha perspectiva prática da unidade lingüística galego-luso-brasileira, assim como o incremento dos relacionamentos culturais e informativos da Galiza com os povos da área internacional lusófona. 

O contacto com a Associaçom Cultural Diário Liberdade, promotora deste portal anticapitalista da Galiza e os países lusófonos, pode fazer-se:

  • no correio electrónico Este endereço de email está sendo protegido de spambots. Você precisa do JavaScript ativado para vê-lo.
  • no número de telemóvel (+34) 717714759 *
  • no endereço postal Travessa de Batalhons, nº 7, 15403, de Ferrol (GALIZA, Europa).

* Chamada convencional para os seguintes países: Galiza, Astúrias, País Basco (exceto Iparralde), Países Cataláns (exceto Catalunha do Norte, Andorra e Alguero), Castela, Andaluzia, Ilhas Canárias e território do Estado espanhol. Custo internacional para o resto dos países - consulte custo junto da sua companhia fornecedora.

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: diarioliberdade [arroba] gmail.com | Telf: (+34) 717714759

O Diário Liberdade utiliza cookies para o melhor funcionamento do portal.

O uso deste site implica a aceitaçom do uso das ditas cookies. Podes obter mais informaçom aqui

Aceitar